Yes we can

Idag har de varit en riktigt härlig och bra dag i alla riktningar!
 
Började min dag med att kliva upp ungefär en timme tidigare än vanligt, åkte och hämtade Suzz och sedan körde jag in henne till vårdcentralen. Satt även som lite sällskap tills det var dags för mig att dra mig vidare emot dagens arbetspass.
 
Jobbet rullade på kanon och man fick mycket gjort, allt från rensning, sy, datakunskap och matlagning! Riktigt najs faktiskt! I morgon vankas det även en liten roadtrip, ska bli kul att lämna husets fyra väggar och se och göra lite annat! Så hoppas verkligen detta underbara väder håller i sig så blir det som en bonus liksom!
 
Träffat en saknad person idag med!
Tänk att en person kan tillföra så mycket värme och skratt!  
 
Hade även en bokat tid hos bilbesiktningen.. den var jag väldigt nervös för!
Min bil har ju lite av ett eget liv ibland, men oftast är den ju min kompis! Min blå springare! Men idag sa mina magkänslor att det vankades ombesiktning, dyra reperationer och tom plånbok. Så efter att jag hade checkat in bilen och satt på parkeringen och väntade så kände jag bara hur hjärtat slog hårdare och hårdare och fasen, svettig blev jag med!
 
Tiden var kommen, bilens regnummer ploppade upp på rutan och in körde jag. Ska jag va ärlig så fick jag ju ta av mig jackan, så varm va jag och så försökte jag på något sätt va charmig.. vad de nu ska hjälpa?
Första hotet kom, bromsarna... nä men dom var bra på alla sätt och vis.. En lättad suck kom ifrån mig och nu skulle han spana under huven.. killen får inte upp huven!? ehh... ja, så jag fick väl glänsa där lite och fick väl upp huven hur lätt som helst.. tror han skämdes lite! Försökte fnissa lite och skojade att "ja den kan va lite lurig ibland".
Han spanade vidare och provade min vackra tuta och körde ett varv.. han muttrade lite när han kom tillbaka men INGEN anmärkning fick jag! Den fick godkänt rakt igenom! Denna lyckan när jag satte mig i bilen, den va enorm och vilken lättnad! YEY! Så vi rullar ett år till jag och min blå springare!
 
 
 
Tjejernas träning ikväll gick ju galant också!
Alla kämpade, slet, skrattade och ja, de va bara så bra! HEJA DOM!
 
En riktigt bra dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0