Midnight memories

Någon klämdag fick jag inte på fredagen, den lyxen har inte jag som många andra. Fast de gör inte mig så värst mycket.
Jobbet flöt på som vanligt, inget nytt hände direkt utan som sagt, som vanligt var det.
 
När jag nästan hade slutat fick jag sms utav Suzz och Morgan som undrade om jag ville vara med och grilla innan Suzz började jobba. Så direkt efter jobbet så åkte jag dit, tjöta lite skit och åt smaskig mat! Finns nästan inget godare än grillat, en grej som gör våren och sommaren så härlig och speciell.
 
Senare på eftermiddagen så åkte jag till Johanna och drack lite kaffe, pratade och färgade hennes långa hår. Så nu är hon åter mörk i hårbotten. De där med att färga håret är kladdiga saker.. fråga mina strumpor och linne.
Så när färgen hade verkat och de va ursköljt så åkte jag hemåt och bytte kläder lite snabbt och strax därpå så kom Johanna och plockade upp mig för att åka emot Sandhem och premiären på Sägnernas hus. Det vankades Black Jack.
Vi var inte så värst danssugna men vi åkte ändå. Skönt att bara vara, titta på folk och njuta utav musiken. Det är alltid äventyr när vi är iväg på något och aldrig långt ifrån ett skratt.. och skratt blir det en hel del. Finsång av Johanna till låten Corrina Corrina gav många goa skratt och att bara tänka på de nu efteråt får mig att fnissa för mig själv.  Det var slut runt 01.00 och då var de bara att gå ut i den kyliga natten och hitta bilen. Var väl hemma vid 01.30 ungefär och kröp ner i en iskall säng.
 
 
Idag låg jag och drog mig i sängen bara för att jag kunde, det är så skönt! Sen har jag inte gjort så värst mycket denna lördag. Vart i Falköping och handlat lite grejer på ÖB som jag behövde, bakat en tigerkaka, käkat mat och grejar med lite fotbollsgrejer. Så ska väl avsluta min lördagkväll med en film kanske.
 
 
I morgon så vankas det seriepremiär för F14, ska bli spännande hur det går!
Tyvärr så är inte vårat nya matchställ klart så vi får använda vårt gamla, hoppas att det nya är klart till nästa match! TAGGA TAGGA TAGGA!!
Vad söndagen erbjuder mera får man se, det märks!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0