Girls just wanna have fun.

Ja hej kära bloggläsare!


Nu är allt packat och klart. Min väska ligger i Tomas bil och är redo för utresa. Handbagaget ligger här bredvid mig och skall snart ner till fam. Henriksson.


Dagen idag har gått väldigt fort måste jag säga. Vaknade redan klockan nio och va pigg som en mört så jag gick upp och packade i det sista, lämnade pappret på jobbet som jag glömde igår och sen fick jag en order om att städa mitt rum utav mamma så de gjorde jag. Sen har jag inte gjort så mycket, tagit det väldigt lugnt och bara njutit! Bara velat att tiden ska flyga iväg och det har den gjort.


Nu är det bara godisplock kvar i fyra timmar och lite sömn och sen är det Bye Bye Sweden och Tjena hejsan Turkiet!

Hoppas ni får det underbart här hemma och jag håller tummarna för laget som har match i helgen. Mosa skiten ur Tymer/Lerdala och hjälp Bettan i målet nu! Vi vill höra att de har blivit vinst med i alla fall 2-0!

Laget <3




Nu drar jag. Ha de bäst allihop för de kommer jag ha =)



 

Från vårat hotell =)
annie
2008-08-26 @ 16:40:24
URL: http://chiudore.blogg.se/

sv: okej :) jag kan inte använda internet explorer just nu för flash funkar inte där XD ha det bäst i turkland <333

Janice
2008-08-28 @ 08:08:05
URL: http://sevkusic.blogg.se/

Hej! hoppas att du får det kanon bra i Turkiet! Kram Janice

annie
2008-08-28 @ 15:44:31
URL: http://chiudore.blogg.se/

sitter och dricker smoothie och tänker på dig töfta ;) <3

ernesa
2008-08-31 @ 01:46:02

hoppas du har de bäst, men kom hem nu så jag får se bilderna ;) puss hajj

ernesa .. igen
2008-09-04 @ 19:27:38

U P P D A T E R A ^^

Therese
2008-09-04 @ 19:36:37

Haha, kul att du hade rätt på resultatet :) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0