who do you think you are

Näst sista dagen på det här året då.


Är fortfarande sjuk och väldigt hängig men lite piggare om man jämför med gårdagen då de snurrade massor i huvudet och jag va mest liggande.

Idag har jag faktiskt suttit också ;) hahaha... skämt å sido! Har till och med haft lite mer ork till att bädda min säng. Däremot matlusten är de sämre med. Fick i mig en rostad macka i morse och ja sen dess har jag inte ätit något, bara druckit vatten.


Fick in min teve igår på rummet men då visade det sig att mitt boxer kort inte funkade så dom kanaler jag hade va ettan, tvåan och fyran! Jippie, men de löste sig idag. Ringde boxer så fixade dom det med en gång så nu funkar alla kanaler igen. Så man kanske borde inviga snart med att sätta på en film eller så. Alltid gött att kunna ligga i sin egen säng och ha myspys med en film än att sitta i soffan därute!


Fick precis ett samtal ifrån Emelie. Hon var på väg hem ifrån en stressig dag på jobbet. Stackars tös! Förhoppningsvis är jag skit pigg i morgon så jag kan fira nyår med henne, Christopher och Naemi. Får se om jag även sover där eller om de blir så att Mor kommer och hämtar mig efter tolvslaget. Beroende på helt hur jag mår och kanske hur natten till i morgon känns.


Va inne på Facebook förut och hade fått ett mail ifrån min gymnasiekompis Freja. Hon ville att jag skulle komma och bo hos henne några dagar i Lidköping så vi kunde ta igen lite tid vi missat. Hade vart sket kul, frågan är när man ska ha tid och pengar till det?  Men som sagt, de vore skit kul verkligen att spendera tid med Freja!


Har kommit på ett nyårslöfte som jag tror faktiskt att jag kan hålla. Jag skall ta körkort innan sommaren! Lyckas jag inte med de då vette faan! Skall i alla fall göra mitt yttersta för att lyckas. För jag vill åka på roadtrip i sommar ;)
Sen funderar jag på att fortsätta på min bana med att gå ner i vikt, får väl se hur det utspelar sig. Blir väl egentligen aldrig nöjd ändå så.

Nu vet i alla fall Lars om vad som hände i Helsingborg! Men toffel som han är brydde han sig inte!

Freja
2008-12-30 @ 18:51:41

Du är ung så du har väl all tid i världen å pengar behöver man väl inte det har ju jag =)

sofie
2008-12-31 @ 15:13:40
URL: http://soriette.blogg.se/

gott nytt år:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0