The winner takes it all

Tjena hejsan!


Första gången på typ två veckor jag somnade innan klockan va tre. Det va inte fy skit måste jag säga. Gött på nått vis var de också. Hoppas på ännu en bra natt!


Har inte gjort något speciellt alls idag under dagen faktiskt. Sov till halv tio typ, klev upp och satte mig en sväng vid datorn och sen glodde jag lite på tv. En rejäl slapp dag har de varit på förmiddagen i alla fall. Lite ont i ryggen har jag idag och fortfarande lite i nacken men annars har väl min kropp vart fit for fight om man bortser ifrån min förkylning som fortfarande hänger kvar lite.

Vid halv fyra så drog jag ner till Sara och va social en stund innan vi skulle åka till träningen. Slöade vid datorn och tjöta lite grann. Vid fyra kom Åsa och hämtade oss och så drog vi till Kinnarp och bytte om.


Träningen gick la ganska så bra idag. Svårt bara att tänka att man har stora mål när det är små mål. Men annars gick de la bra, vi körde lite triangel och sen spelade vi för det mesta. i slutet då vi skulle ha lite löpning, då fick jag inte så mycket luft. Och de har med min förkylning att göra så de va inte för att jag va lat om folk trodde det som jag inte sprang alla vändor. Sen vare bara att hoppa in i duschen. Anmäld till Fotbollsgalan blev jag också, Emelie anmälde mig! Haha...


Stämningen kändes lite bättre idag tycker jag fast de är en lång väg kvar. Men betydligt bättre tycker jag! Jag säger som Björnen, hade vart bra med ett litet uppehåll så man kan komma laddad och längta lite liksom. Bara att fightas vidare, snart är det ju KM om lite mer än en månad.


I morgon blir de att gå upp tidigt för att ringa Kakservice för att beställa våra kakor vi ska sälja på lördag då det är Jul i Vartofta. Hoppas på leverans innan fredag, annars är de rättså kört! Håll tummarna för sjutton gubbar! Sen har jag körlektion också men jag vet inte om jag ska avboka den eller om jag ska köra den än. Känns som jag behöver de där 400 till något annat just nu fast jag borde köra för körkortet är så pass nära liksom. Får se hur jag gör i morgon. Har ju inte körlektion förrän på eftermiddagen så.

I'm here if you need me <3

sofie
2008-11-30 @ 21:26:06
URL: http://soriette.blogg.se/

jag vill ju också med till galan..

sofie
2008-11-30 @ 21:26:07
URL: http://soriette.blogg.se/

jag vill ju också med till galan..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0