stay with me

När man ibland sover som skönast, då ringer folk och väcker en. Har ni tänkt på det!? Haha... Det skedde då i morse, telefonen ringde tjugo över åtta utav att Sara ville se på One tree hill med mig, jag tänkte att jag kan väl lika gärna göra det. Så jag slängde på mig kläder, fixade håret, käkade frukost och borstade tänderna och sen var jag på G. 25 minuter efter att hon ringde var jag nere och redo.

Avsnittet va sjukt bra måste jag säga, men det brukar jag ju säga att de är så de va väl ingen nyhet för er som brukar läsa den häringa bloggen. Synd bara att man måste vänta i 2 veckor tills nästa avsnitt =/




När vi kollat klart och alla va påklädda drog vi till min bror för att hämta mitt legg och sen åkte vi in till stan för att hämta Emelie och sedan bege oss till Skövde. Vi gick fört till en affär för balklänningar, men den va stängd så vi gick till en annan och den va öppen, dom hade dock inte så många utan skulle få mera i december. Så därifrån gick vi tomhänta. Sen drog vi en runda på Commers i alla dessa affärer. Jag kom ut tomhänt i alla fall, de ända jag köpte va Chicken McNugget på donken när jag va hungrig. Sen gick vi tillbaka till den där balklänningsaffären och där fann Emelie vad hon sökte. Så hon hyrde en vinröd klänning. Hon blev otroligt vacker och jag kan inte föreställa mig hur vacker hon blir när hon blir stylad inför. Nu kanske ni tycker att vacker är lite B att säga. Men jag fann faktiskt inget annat ord i min ordlista som passade in vad jag tyckte. Vacker va närmast de rätta ordet jag kom!




Efter det så drog vi till Maxihuset för att strosa lite i affärerna där. Jag fann ingenting då heller som föll mig i smaken så jag kom tomhänt ur ännu fler affärer. Vilket egentligen är bra, men kan ju ändå va kul att hitta något när man är ute.

Vi bestämde oss då att åka tillbaka till Falköping och gå på stan där en sväng. Så det skedde och systrarna Henriksson shoppade loss på Vero Moda. Och Jag? Ingenting, ganska förväntat! Efter de så gick vi till Lilla blå och fikade allihop och när fikandet va slut gick vi in på systemet där jag köpte present till Bettan och Fia ifrån mig, Emelie och Sara. Kände de att varför ska massa andra vara med på den presenten när det inte var många andra som va med under den kvällen och festen som fattar själva grejen med just den presenten. Så jag ska väl slå in den i dagarna som kommer nu skulle jag tro.

Nu va vi redo att dra oss hemåt så vi körde hem Emelie till lägenheten och sen fortsatte vi andra emot Vartofta igen.


Jag blev avsläppt hos min bror eftersom det skulle vara kalas där. Wilma fyller ju 4 år idag. Vi blev bjudna på smarrig mat och sedan även tårta. Innan fick jag äran att blåsa ballonger och ja, jag ägde på det! Sen att folk gick och smällde dom sen hör väl inte hit! Bus med barnen och tjöt blev det en hel del.




Nu ikväll har de inte hänt sååå värst mycket kan jag inte påstå. Eftersom pappa ville sitta här vid datorn förut och Tv:n va upptagen så va de ända jag kunder underhålla mig med att sätta på hög musik på mitt rum. Måste faan laga min tv innan jag går i taket. Brukar alltid kolla lite innan jag lägger mig men hur kul är de när det inte finns något ljud längre? Kollade på slutet av Braveheart härom kvällen, den va inte sååå spännande utan ljud.


I morgon vet jag inte vad som händer alls. På kvällen är de ju träning som vanligt, sista utomhus träningen för denna säsong men annars ja, händer väl inget speciellt. Inget är planerat i alla fall.


Snart är de lördag igen! Och jag riktigt längtar till att få åka in till stan och göra mig i ordning lite och sen dra till bowlinghallen, käka god mat och sedan bowla en stund och därefter gå till Fia och Nisse och partaja och leka hela natten lång och sedan att få snutta kudden hos Emelie. Den lyckan och glädjen man får när man är tillsammans med laget de finns inte att få på annat håll. Det är en speciell känsla det.

emelie
2008-09-30 @ 22:00:58

du är bäst gumman<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0