Standing strong

Min dröm jag hade i natt bådade nog inte gått inför det nya året som håller på att traska fram!
En kompis dog i en bilolycka och jag var den som fick ta tag i saker, berätta för alla osv. Ingen trevlig dröm alls och den kändes så verklig. Jobbigt :/

Igår på eftermiddagen så satt jag och Emelie hemma hos Ulrica och pratade, diskuterade och planerade inför F11 och jag tror nog att detta kan bli riktigt riktigt bra! Vi har ju visselpipa och allt ;)
Vi kan nog bli ett bra team i alla fall!
Sen fick vi gå en husesyn och tycker att deras hus va jättefint! bubbelpool hade dom som vi tyckte vi skulle ha vin och kick-off i ;) haha! Who knows ;)
Efter mötet så åkte jag till Sanna och hade lite mys! Vi satt och prata, kollade på OC, lyssnade på musik och tjöta ännu mera. Me like alot!

Happ, idag är det nyårsafton då!
Blir att spendera den med Emelie och Christopher och deras kompisar på någon fest.
Skall ragga lite skjuts nu hade jag tänkt så jag slipper ta min bil in, och sen även fixa skjuts hem.
Har alternativet att ta taxi eller fjäska brutalt mycket med mamma och pappa så de kan komma och hämta mig och Sara på natten. Så nu ska fjäskandet börja! De verkar gå ganska så bra faktiskt ;)

Ska snart hoppa in i duschen och sen kommer nästa problem!
VAD SKA MAN HA PÅ SIG!?
men de får lösa sig!

-----------------------------------------------------------------------------------

Så höll jag några utav mina nyårslöften detta året?
Japp, det gjorde jag! Jag skulle ta körkort innan 2009 tog slut och jag lyckades, 19 Mars kl. 08.34 hade jag mitt papper i handen och ringde och väckte Emelie och berättade nyheten :)

Kommer det några nya löften till 2010?
Ja, det också!
Ska sluta småäta godis varje dag som de har blivit detta året och i samma veva gå ner i vikt! Smidigt va!
Jag har fortfarande min drömgräns <3

Gott nytt år på er kära vänner, hoppas att 2009 slutar bra och att 2010 börjar underbart! <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0