just because

Hallå hallå!


Om denna dag har gått fort eller! De började med att jag vaknade vid åtta första gången men gav fann inte upp med att försöka somna om och lyckades och sov till tio! 1000 poäng till mig säger jag bara! Klev upp och käkade frukost och sen bad mamma mig att följa med in till Falköping för att handla lite grann och kolla present till Hanna som fyller år snart.

Vi drog till kappahl och hittade en söt dress som vi köpte till Hanna, mamma köpte en fin skjorta eller typ tunika och så fick jag ett bar chinos utav mamma. Jag behövde ju ett par nya brallor eftersom de flesta av mina har stora hål eller är utslitna som sjutton!


Sen åkte vi upp till Jysk för mamma behövde en gardinstång så vi gick runt där inne och flummade för dom har ju soffor, kuddar och mjukisdjur så de kan man ju inte låta bli att pilla på! Träffade på Malin Jonsson och hennes mamma där så vi stog och tjöta lite. Malin skulle flytta ifrån Broddetorp till Falköping så då skulle dom hämta en soffa där som dom beställt, så den skulle dom släpa upp till andra våning! Mohaha, skadeglädje!

Vidare till Willys där vi shoppade mat? Haha, brukar väl göra det där antar jag! Fick ett samtal när vi var på väg hem av Emelie att hon tyckte att jag skulle hälsa på efter min körlektion, vilket jag självklart tackade ja till! Va ju ett tag sen!


Körlektionen gick fint. Vi gick idag genom inre och yttre kontroll utav bilen och de ska la gå fint hoppas jag! Sen körde vi runt lite i stan och sådär bara och de gick skapligt tycker jag. Kan ju gå bättre men ja, de är la så när de börjar närma sig, då blir de lite skakigt!

Efter min körlektion så spatserade jag st. Sigfridsgatan upp till lägenheten. När jag kom blev det marängsviss och de ska gudarna veta att de är förbaskat gött! Sen hängde vi lite tvätt och sådär, tjöta massa skit och kollade på nätet och sen skulle vi göra creps men då såg vi att mjölken va typ slut! Så vi drog till Wills och shoppade loss där och sen när vi kom hem så gjorde vi pannkakor först och sen väntade vi på att pannkakorna svalnat lite och sen rullade Emelie i köttfärs och wosh in i ungen! Gött som attans blev de och samtidigt som vi åt så kollade vi på One tree hill.

När vi hade gjort de börjades flummandet som vanligt!


I somras kom idén Dr. Emelie och hennes talkshow med ämnet sex. De går ut på att man ställer en fråga om sex och så svarar Emelie så exakt hon kan och ja de slutar ju alltid i as garv. Jag skrattade så jag dog när hon skulle förklara hur en tjej kan onanera, sådana beskrivningar hon fick fram de va helt sjukt! Sen va klockan ganska så mycket så vi skulle dra oss emot Vartofta innan Marita skulle åka och jobba.

Lättare sagt än gjort måste jag säga. Vi kom till en fyrvägskorsning och vi fick grönt ljus och Emelie svängde tvärt och bilen svängde inte för de va så jäkla halt så vi for rakt fram och nästan in i en lyktstolpe men vi fick ju stopp på bilen som tur va. Vi skrattade kollosalt mycket och fortsatte köra, vi skrattade hela vägen hem och kom på tanken att hej vi drar till samlingslokalens parkering och sladdar! Haha.. Hon svängde och svängde men inget hände och sen så sa de bara svisch så svängde det som sjutton, vi tjöt av skratt! Vi är faan störda totalt!


I morgon är det äntligen fredag! Fatta najs, har sett fram emot denna helg länge! Sitter och hoppas på att min dagsersättning kommer in på mitt konto imorgon, annars vet jag inte vart jag ska ta vägen! Danmark, körlektion, tandläkar, utgång osv. behövs en hel del pengar!!

Börjar dagen i morgon med att åka till tandläkaren, inte fullt så skoj kanske men sen blir de en tripp till systemet och därefter hem och börja städa lite grann och sen på eftermiddagen kommer Emelie och skall spendera kvällen och natten hos mig. Kommer nog bli mycket skratt, flum och onyttiga saker!

Sen på lördagen ska vi träna på eftermiddagen och sen är de party party som gäller inne på terrassen! De kan ju inte bli så mycket bättre! Haha...


Nu börjar Big Brother igen så jag skall återgå till det och sen snutta kudden.
Tandläkaren 09.20! uscha!

emelie
2009-02-27 @ 09:10:15

Du o ja tillsammans är inte riktigt kloka, men gud vad kul vi har :D haha, idag kmr vi rocka skiten ur alla ;) <3

Therese
2009-02-28 @ 11:30:31
URL: http://theresegonzalez.blogg.se/

snart har du det rosa kortet i handen ska du se! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0