Maria (I like it loud)

Lite lagom seg dag!
Klev upp vid åtta, käkade frukost och gjorde mig i ordning och sen åkte jag i väg till stan för att gå till arbetsförmedlingen. Har inte varit där på över ett halvår nu, så nu var man tillbaka.
Tur att Carro och David var där, dom förgyllde stunden en aning. Ingen ny info mer än att vi slipper åka till Skövde. Vi åker till Falköping 1-2 ggr i månaden bara och skall maila en gång i månaden vad vi söker för jobb och att vi ska försöka hitta praktikplatser.

När mötet va slut ringde jag upp Emelie som had ringt mig och hon ville ha lite hjälp på supermarket så jag åkte dit och hjälpte henne packa och köra alla hennes matkassar till jobbet.
Sen begav jag mig hemåt och har legat en hel del på soffan, va trötter i dag!

Skulle egentligen sprungit idag också men vädret tillät inte detta, så vi skjuter på det till en annan gång!

Nu ska jag göra mig i ordning och så dra in till stan, ska till terrassen ikväll ;) haha, den va ovanliga va?
Så vi hörs!
sara
2009-08-02 @ 01:13:15
URL: http://saraahenriksson.blogg.se/

haha, tror jag säkert att du tycker ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0