They dont really care about us

Gick upp klockan sju i morse och åkte och hämtade mamma på jobbet så hon skulle slippa att gå hem. Hon har ont i benen och i höften så då va jag lite snäll som åkte och hämtade henne.
Sen vid nio var det iväg till Skövde och där blev de som vanligt en kort visit på 15 minuter så jag var i Vartofta klockan elva igen.
Bara en månad kvar på Folkuniversitetet, sen vet jag faktiskt inte vad som händer med mig eller min ersättning? Får väl se nästa gång, då ska jag ta mig en frågestund tror jag.

Va på skolan och lämnade min timrapport och sen åkte jag hem och käkade lite och sen har jag inget gjort på hela dagen. Wilma å Hanna har varit här så de har vart full rulle med dom. Sparkat lite fotboll med Lars har jag gjort med och hjälpt honom att leta efter en bra digitalkamera, visar sig att han vill ha just en sådan jag vill ha men ja, den får man ju låna i så fall ;)

Nu ska jag se på dokumentaren om Michael Jackson som jag laddade ner förut.
Finns inget annat att göra!

I morrn är de onsdag och inget planerat. Hoppas på lite mer solsken än vad de varit idag så jag ska ligga ute och pressa och sen på kvällen ska jag träna hade jag tänkt. Det är planerna för morgondagen iaf.


 
sara
2009-07-01 @ 07:09:00
URL: http://saraahenriksson.blogg.se/

haha vetifan, ska berätta en dag för dig, HAHAH!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0