For this moment

Hej Hej!


Sikken seg dag det har varit.

Tog mig sovmorgon och hade jag inte fått sms vid halv tio så hade jag säkert sovit ett litet tag till. De var sjukt gött att få sova ut lite grann, får ta igen min missade sömn någon dag.


Började min morgon med att kolla på One tree hill som jag laddade ner på 15 minuter typ. Mycket bra avsnitt som vanligt fast jag är typ mega sur att det är uppehåll IGEN fram tills den 20 april. Det är skandalöst! Uppehåll är det ända dom har känns det som.


Åkte ner till skolan för att lämna in min timrapport och tänkte kolla läget med vad jag skulle göra i morgon på jobbet så jag fick flänga hit och dit tyckte jag. Och vissa va trevligare än andra!


Dagen flöt sedan på sakta men säkert och vid halv sex började jag byta om till träningskläder. Inget Ållevi i dag eftersom herrarna skulle spela match, så i stället hade vi löpning och styrka i Vartofta. Vi sprang först Karlslund och sen gjorde vi en liten hinderbana och sen hade vi lite intervall träning och därefter lite styrka.

Gud vad det sög i benen skall jag säga, visst är det gött men gud va det spänner! Haha, men som tur var så var man ju inte den enda som tyckte det utan även Fia och de andra hurtiga människorna. Haha!


Duschade i klubbhuset och sen åkte jag och Emelie in till stan, in en snabbis på Pa:s och sen åkte vi till lägenheten för att hämta Emelies jacka och sen parkerade vi oss på Ållevi för att spana på första halvleken av herrarnas match. En helt okej match att kolla på för en gång skull men några mål under tiden som vi var där blev det inte. I halvlek skjutsade jag hem Emelie och sen brummade jag mig hemåt.


Så nu sitter jag här, ska gå och lägga mig nu för i morgon skall jag gå upp 05.15 och börjar 06.00 på fritids. Känns lite segt men jag slutar 13.30 sen och det är ju helt okej! På torsdag börjar jag 13.30 och slutar när sista barnet går hem.

I morgon är de även träning igen, wihoo, får la se hur stel och go man är då!


Over and out!

annie
2009-03-31 @ 23:22:54
URL: http://chiudore.blogg.se/

haha de hurtiga människorna.. vilka är det, förutom fia? och jaa det sög idag kan jag säga. härligt underlag (;

imorrn blire ingen träning för mig, ska ju till nagelparadiset och jag kommer få skäll för mina naglar :( haha.. puss! och bra jobbat på träningen:)

S O F I E
2009-04-01 @ 07:26:21
URL: http://soriette.blogg.se/

raaaaaaaaaaaaaaaaap anna "töfta" johansson :D

hehe bra jobbat igår puss :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0