Tonight is the night

Gooood kväll!

Dagen har gått väldigt fort idag!
Har grejat lite med alla pizzor och så vidare tills på lördag så nu har jag vad dom kostar och alla har bestämt sig för en pizza så nu ska de bara lämnas in på pizzerian och den äran fick Emelie :)

Emelie och Geson kom upp till mig med paketet jag glömde igår. Dom ville ha sällskap nere så jag packade fotbollsväskan och sådär och så åkte jag med ner och där gjorde vi pannkakor och lyssnade på Doktor Bombay :P Pannkakor = mums! och sen gjorde vi fika till Patrik och Henke också som snickrade på huset!

Sen blev det kalas för Wilma en stund. Hon rev upp sitt paket ifrån mig och blev glad och sen satt jag, Wilma och Hanna och pusslade på golvet med något nytt pussel hon hade fått.
Va riktigt mysigt faktiskt att ligga där och pussla med dom!
Sen var de mat, det blev lite lasange och sen busade vi ännu mera och sen va jag tvungen att gå till träningen så någon tårta blev det inte för mig men massa kramar i ställlet!





På träningen va vi 6 st och eftersom de va sista utomhus träningen så spelade vi Fotbollsvolly och sen sprang vi lite och sen sköt dom lite på mig och sen körde vi bowling som avslutning.
Så nu ska man kliva in och ladda för KM och alla roliga cuper! :D

Lördag närmar sig med stora bauta kliv och jag ser fram emot de till tusen!
Jag blir alldelles mega glad och wohoo hela jag när jag tänker på't!
I LIKE IT ALOT! Någon mer i laget som ser fram emot det? ;)

I morgon blir de nog marknaden och då ev. med Emelie =)
Annars få rman se vad som sker!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0