you learn

God afton!

Haft en helt okej dag på jobbet. Den gick precis lagom fort och hade lite lagom att göra, en lagom dag så att säga! :) Efter jobbet åkte jag ut till Frida en stund och därefter en snabbis till Suzz :)

Blev inget U-möte idag, tur att Emelie ringde och berättade det annars hade jag väl stått där och väntat som den nörd jag är. Så de blev flyttat till en annan dag i stället!

I morgon blir de jobb fram till tolv som vanligt och sen blir det Skövde för att inhandla lite julklappar. Tänkte att det var på tiden för de nu faktiskt! Det är ju faktiskt första december i morgon, såå julkalendern börjar ju så man kanske ska gå upp och titta på den ;) Fåååår se helt enkelt!!

Ska klippa mig och göra slingor nästa vecka. Ringde Markus för en stund sen och bestämde dag. Ska bli gött att få något gjort med min kaluffs. Den är liiiite tråkig faktiskt! :P

Nu ska jag knapra knäckebröd och sen lägga mig för en god natts sömn :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0