Gonna find my angel

Trött när klockan ringde i morse, låg och snozzade i 35 minuter, typ 30 minuter förlänge så det va bara att kliva upp, klä på sig lite och sen åka till jobbet.
Det va segt på jobbet idag, som vanligt när det är torsdag! Det är alltid så, bara för att jag längtar till fredagarna och helgen, då är alltid dagen på jobbet seg!
F12 hade match nu ikväll, va bara med första halvlek, fick sedan reda på att det inte räckte hela vägen idag för dom men de kan va en liten läxa det med, måste kunna ta en förlust för att kunna glädjas åt en vinst! Åkte hem och tränade med damlaget och de va gött faktiskt, gick rättså bra med så de känns toppen!

Men nu är i alla fall torsdagen över och nu inväntas bara sömn och sen är det fredag! Helgen blir lika fullspäckad som vanligt, finns alltid att göra! Dock tar jag mig lite sovmorgon på lördag, de har jag bestämt mig för att unna mig!

Känns på något sätt skönt att denna veckan är till enda snart, har faktiskt varit lite småjobbigt, mycket tankar och funderingar som flygit fram och tillbaka och får väl egentligen inte någon direkt rätsida på det men snart hoppas jag, orkar liksom inte hur mycket som helst!
Vara ledsen samtidigt som man känner besvikelse och ilska, det är inte min grej.

Tur att man har människor runt omkring som förstår och finns <3


Natti natt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0