Varje litet ögonkast

Hej hopp!! :)
 
Igår kväll gick jag en promenad och hamnade hos Suzz och Morgan. Vi satt och pratade lite och sen ville Morgan prova ett spel med mig så jag tänkte; va fasen, visst! Guuud vad vi skrattade, riktigt roligt spel faktiskt. Vi blev ju typ som småbarn på nytt.
Kvällen sen avlsutades med Twilight - Eclipse med Frida och Kim.
 
Äntligen fredag! Som om jag har längtat, ända sedan i måndags ;)
 
Idag har de varit en okej dag på jobbet. Började dagen med att ta en promenad upp på mösseberg och avslutade sedan med en kaffe på Sommarhemmet och sen har resten utav arbetsdagen rullat på ganska så smidigt :)
 
När jag slutade jobba så åkte jag och handlade lite och sen hem och kolla till hundarna en sväng och därefter åkte jag upp till mamma där även Anders och Markus va, så vi drack kaffe och tjötade lite skit en stund. Va längesedan så de va kul faktiskt :) Kramas lite med bror min!
 
Så kom jag hem och värmde lite smarrigt käk och sen drog jag upp datorn, kollade lite på Sverige - England matchen via en live stream på nätet och sen blev det att slänga på musiken och börja sitt lilla småplock här hemma (får passa på att spela min musik när jag är själv, hihi.) Så disken är borta, kattlådan rensad och golvet är dammsugt, känner mig ganska nöjd faktiskt :)
Resten utav dagen kommer att bli lugn och har inga planer direkt på att göra något :)
 
I morgon tänkte jag svänga förbi Emelie, Per och Magen för kanske en kopp kaffe och tjöta lite och sen på eftermiddag har jag blivit bjuden på lördagsmiddag hemma hos mamma, inte fy skit! Sen får man se vad helgen bjuder på. Inga planer alls, gillas! :)
 
Haaa de gött folket :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0