Red dirt girl

Jag satt och samtalade med en vän tidigare idag om de där om att man får tänka på vad man säger till vissa personer. Att man till vissa, inte kan berätta allt för. Man väljer helt enkelt VEM man säger VAD till!
 
"Jag säger mycket till dig, men du vet inte hur jag var förr" sa  hon till mig.
Jag svarade då, att jag faktiskt inte brydde mig för jag kände inte henne då.
Så va den diskussionen över.
Men sen nu lite såhär i efterhand har jag ju självklart tänkt och funderat lite på det där.. Alltså inte om henne och vad som hon kan ha gjort osv förr.
Utan att jag tänker, att det man har gjort i livet, de uppleveler man haft på vägen, människorna man träffat, de ställen man har besökt, positiva som negativa händelser... Det är ju faktiskt de som har format den personen som man är idag.
 
Det är faktiskt nuet som räknas.
Vad spelar de mig för någon roll om hon bestigt berg, gjort både det ena och de andra, tagit droger eller vad som helst. Det är ju personen som står framför mig NU, jag bryr mig om, som jag känner. Som upplevt, känt och sett saker under tidens lopp som format henne till den hon är!
 
Jag är glad att hon är den, hon är idag! <3 
 
 
Det är de som varit, som gjort oss till dom vi är idag!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0