Summertime

Jag publicerade ett inlägg på bloggen förut. Ett ganska så argt inlägg om jag får säga det själv..
Jag tog bort de ganska så snabbt, jag ångrade mig.
Frustrationen och den nedstämda känslan finns klart kvar men samtidigt så kände jag att de inte hjälper att lägga det på bloggen.
Få massa frågor om det.
"Varför skriver du så?" "Vad menar du med det" osv.. 
Så för er som hann att läsa de där inlägget.. Glöm de. Ingenting har hänt utan det är bara en såndär dag. Vi har alla en sån ibland, min är idag!
 
I morgon är en ny dag, nya tag!
 
 
 
Har sovmorgon i morgon, min brukare ville ha det.. Fast jag går nog upp min vanliga tid och drar till gymmet på morgonen, så har man det gjort för att sedan kunna ta helg.
Inga planer för helgen, enbart match i Hjo för F14 på söndag förmiddag. Hoppas på fint väder!
 
Lena Strömberg
2014-05-29 @ 22:07:15

Ja a du Anna alla har vi sånna dagar. Ibland känns det som om dom är lite för ofta. Men som du skrev i morron är en annan dag och det är bara att hoppas att den blir bättre. Hann inte läsa vad du skrev men vad det än var så är det skönt att få det ur sej. Håller tummarna att det blir en toppendag för dej i morron. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0