Fotografi

Kärlek kan göra ont
kärlek kan göra ont ibland
Men det är det enda som jag vet.

När det blir svårt
Du vet, det kan bli svårt ibland
Det är det enda som får oss känna oss levande

Vi behåller denna kärlek i ett fotografi
Vi gjorde dessa minnen för oss själva
Där våra ögon aldrig är stänga
Där hjärtan aldrig krossas
Där tiden alltid är fryst

Så du kan behålla mig
Inuti fickan
Av dina trasiga jeans
Hålla mig närmare
Tills våra blickar möts
Du kommer aldrig vara ensam

Kärlek kan läka
Kärlek kan laga din själ
Och det är det enda jag vet

Jag svär att det kommer att bli lättare
Kommer ihåg varje del av dig
Och det är det enda vi tar med oss när vi dör

och om du sårar mig
Det är okej, bara ord kan blöda
Inuti dessa sidor har du mig
Och jag kommer aldrig låta dig gå

Du kan finna mig
Inne i halsbandet du fick
Bredvid dina hjärtslag
Där jag ska vara
Håll det djupt i din själ

 När jag är borta  
kommer jag komma ihåg hur du kysste mig
under månen  
utanför ditt

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0