Love is all around

Amen tjenare och hjärtligt välkommen till ett sprillans nytt inlägg i min sprillans nya blogg :)


Får börja med att tacka Annie så fruktansvärt mycket för den fina designen hon gjorde till mig. TACK <3

Jag ska nog få finess på den här bloggen också när jag lärt mig lite mera!

Började dagen med att åka till stan och gick på ett möte som höll på i hela en kvart. Gick därefter till centrum för att ta ut lite pengar samtidigt som jag messar Emelie och kolla hur hon hade det i skolan. Då visade det sig att hon också var på stan för dom hade hål. Så hon och hennes klasskamrat Sara var på vift på stan och tänkte fika och frågade om jag ville hänga på. Tänkte att eftersom jag väntar på mamma så kunde jag ju lika gärna göra det. Så vi drog till Lilla blå och de blev en kärleks mums för min del och en loka. Satt och tjöta lite och sen så följde jag dom till bussen. När bussen kommit så började jag spatsera upp till Willys där jag skulle träffa mamma för vi var tvungna att handla för de va lite tomt i kylskåpet.


När vi hade shoppat färdigt inne på Willys så åkte vi ner på stan för jag kom på att jag skulle kolla efter en bok på Bokia och samtidigt som jag gick in där så gick mamma till Rikséns och skulle kolla ännu en gång på rean där inne. Jag fann boken jag ville ha och sen gick jag in till mamma och tittade på skor. Jag hittade inga, inte för jag behöver några men kan ju alltid vara kul att kolla läget. Därefter så åkte vi hem.


När jag kom hem så var de ju bara att fixa till något lätt att äta och sen byta om lite snabbt och gå ner till jobbet. Som vanligt kommer de flera barn och attackerar en med kramar, inte mig emot för jag älskar kramar! Så idag jobbade jag med Annika Benjaminsson och de trivs jag väldigt bra med. Henne kan man skratta och prata med. Blir alltid att vi pratar om lite djupa saker. Känns bra att prata om det med henne för hon har varit med om de lite själv och kan byta tankar lite. Va lite tråkigt att gå därifrån när klockan va halv fem, blev fast till typ kvart i ändå. Haha...


På vägen hem såg jag att de va någon som hade ringt så jag ringde upp och de va Emelie, hon ville att jag skulle svänga förbi så det gjorde jag när jag ändå var där nere. Hon visade vad hon höll på att packa ner och kollade lite om hon hade glömt något. Vi tror i alla fall inte att hon gjort det. Sen så gick vi till affären för Emelie ville ha godis, efter de så gick vi hem till mig för jag skulle packa väskan till träningen. När jag gjort de så ja då gick vi ner igen. Mötte Annie så hon körde först iväg med Emelie på moppen bort till Strömsborg och sen kom hon och hämtade mig när jag typ var framme. Hahah...

Inget målvaktande för mig idag, min arm är inte bra än riktigt så jag ville inte riskera något. Så de blev att få spela ute som alla andra, kändes lite annorlunda men lite kul. Sen att de inte gick så bra de spelar väl ingen roll. Hade lite konditions träning också och de sög i benen, direkt efter de så var det stegen och då suger de ju inte ännu mera? Men vi fixade det i alla fall! Efter träning och dusch så gick jag till Emelie och Sara, vi käkade lite och sen kollade vi på One tree hill i soffan.


I morgon ska jag ner till skolan och lämna ett papper jag glömde ta med idag och sen blir de hem och packa det sista inför avresa. För på kvällen är det godisplock med laget som hägrar. Det kommer nog att bli kul förhoppningsvis. Vi ska plocka i fyra timmar, så man blir väl lite seg sen. Men då är det bara att gå och lägga sig sen när vi kommer hem. Sover ju hos Henriksson så vi kommer iväg allihop samtidigt! Ser fram emot de något enormt mycket nu. Vi kommer få så himla kul Jag, Sara och Emelie. Bäst att alla turkar ser upp, för snart kommer vi :D

Sara
2008-08-26 @ 06:30:01
URL: http://saraahenriksson.blogg.se/

vi kommer hare så jävla bäst! ;D

ernesa
2008-08-26 @ 10:30:17

turkarna kommer vara som plåster på er, snygga blonda svenska tjejer!!! puss på dig

annie
2008-08-26 @ 15:10:58
URL: http://chiudore.blogg.se/

ingen orsak! <3 och ni får ha det bäst i turkiet nu! pussar <3 :)

annie
2008-08-26 @ 15:33:10
URL: http://chiudore.blogg.se/

förresten, bloggen ser lite konstig ut i firefox & safari men inte i internet explorer.. samma för min blogg förut. vilket använder du? om du använder IE så ska det se bra ut. :D <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0