Missing you

Tjena hejsan!

Här sitter jag, i lägenheten alldelles helt mega solo =)

De blev ingen film igår,men vi drog och beställde pizza som i käkade hos Marita på hennes jobb tillsammans med henne och Tomas. de var najs, sen åkte vi tillbaka till lägenheten och slappade lite. La oss efter en stund och ja, de blev flummigt om man säger så men till slut så somnade vi.


Vaknade ett X antal gånger i natt. Några gånger bara sådär och andra gånger för att Emelie är väldigt närgången, men de va la mysigt om man bortser från armbågen i näsan. haha...

Jag och Christiopher gick väl upp sådär runt halv tio medans en viss fröken Henriksson slappade till ordentligt och låg nog i sängen till typ halv tolv. Sen käkade vi frukost och kollade One tree hill. När avsnittet va slut så började vi med att städa här. jag tog köket, Christopher tog toan och Emelie sovrummen.


Vid kvart i två så drog sig paret till gesons Farmor för att fika. Så som sagt blev jag solo här.

Så jag gick och hämtade tvätten i tvättmaskinen, dammsugade resten utav lägenheten och sen dammade jag lite grann och efter de vek jag lite tvätt. Allt för att de andra inte ska känna sig så stressade sen eftersom de skall vara lite fest här ikväll. får la hoppas de blir glada.

Vi får nog en trevlig kväll med poker skulle jag tro =)


I morgon åker jag, ganska overkligt fortfarande men de blir nog bra i slut ändan får vi hoppas.


1 dag kvar...

emelie
2008-10-18 @ 17:17:40

baby, tonight we are gonna rock <3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0