Damaged

Så gött som de va att sova i natt va det ett tag sen de var. Somnade typ så fort jag la mig på kudden. Att bara ligga va ju hur gött som helst.

Men jag drömde en väldans trevlig dröm. Emelie gifte sig och jag fick va brudtärna (A) Jag höll tal och grejer vilken kanske inte va fullt så trevligt men Emelie va iaf snygg! Haha... eller snygg, snarare vacker. Ett bättre ordval!


Hade ställt klockan som tur va, så den ringde vid kvart över tio. Låg ändå kvar en liten stund extra och sträckte på mig och njöt utav värmen under täcket. Sen gick jag upp, slängde på mig lite kläder och slappade en stund vid TV: n och sen en sväng vid datorn. Tog mig en dusch också, vattnet va is kallt så de va väl ingen höjdare måste jag säga, men duschen behövdes.


Vid två tiden så kom Emelie tillsammans med en påse ostbågar. Jag hade då kopplat in min dvd ute i tv-rummet och letat upp det avsnitt utav One tree hill som Emelie ville se på. Sen satt vi där i soffan och glodde. Efter att avsnittet va slut drog vi på oss kläder och åkte ner till Strömsborg för att kolla på herrarnas match. As kallt va de så vi drog fram en filt som vi hade. Fick sällskap utav Karin Pryssander också som tittade ut och kollade på matchen med oss.


Herrarna förlorade tyvärr med 0-3 emot Igelstorp. Har varken gått bra för dam eller herr laget i år tycker jag. Vi får komma igen nästa går!

När matchen va slut så åkte vi en tur på byn och sen drog vi till Tomas för att tjöta med Valter som kommit idag. Sen körde Emelie hem mig för hon skulle vidare ut till Kinnarp och sin Christopher.


I morgon är de lite körigt. Ska på möte klockan nio på af och klockan tio ett annat möte som jag försökt att avboka i veckan men dom svarar aldrig. Så i morgon blir de att gå upp tidigt för att åka till stan med bussen och vänta på att klockan ska bli nio. Mamma skulle ringa kommunen och försöka avboka eller flytta mötet därifrån, så hoppas på att de löser sig. Ska ringa min bror och kolla om inte han vill hämta mig sen efteråt och så att jag får övningsköra hem, de låter väl som en bra deal.

Sen på kvällen är de näst sista träningen utomhus. Underställ kommer det lätt att bli, för så jäkla kallt de är nu på kvällen så! Snart dags att ställa fotbollsskorna på hyllan :/ Men då åker ju inomhusskorna på istället.


Har hört att jag skall följa med till Skövde på tisdag också när folk har studiedag. Kan ju kanske va trevligt fast jag kommer nog inte handla något. Kanske nått litet, blir väl en tripp till systemet kanske också när man ändå är där. Vi får väl se!


Jag ser såå fram emot lördag! Då är de ju bowling och mat med laget och sen går vi vidare till Fia där det skall partajas och lekas hela kvällen. Har hört att de ska vara lekar och singstar! Hela laget ska vara med vilket är otroligt tycker jag. Typ 25 stycken menas med detta, så många har vi aldrig varit förut! Alla ska verkligen vara med och de är ju skit skoj!

Nu ska jag väl försöka med att göra något att äta eller så. Miami Ink blir det iaf ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0