Du ska veta att jag saknar dig

Klev upp kvart över sex i morse, men jag hade bra gärna legat kvar i den goa värmen under täcket. Men de gick inte så de va bara att pallra sig upp, dra på sig kläder, käka frukost och vakna till liv. När klockan va sju började jag gå ner emot Sara, vi skulle ta följe till bussen.

Som vanligt fanns de klent med platser i bussen så jag satte mig längst fram till Saras stora förtret. Är väl inge fan av att åka längst fram heller men de fanns ju inte så mycket annat att välja på om man säger så.

Jag klev av nere i stan och sen började den oändliga väntan på att klockan skulle bli nio. När klockan va typ kvart i åtta så dök Malin upp och väntade med mig. Vi blev insläppta på AF lite tidigare än alla andra, AF öppnar ju egentligen inte förrän typ runt nio tiden.


Mötet va lika segt som vanligt. Idag pratade dom om IF Metall och om A-kassan. Fattade knappt hälften utav vad dom sa och ändå försökte jag verkligen förstå. Det slutade dock med att jag satt och ritade gubbar, inte såå klyftigt kanske! När vi hade en paus ringde jag mamma och kollade hur de haft gått med det andra mötet hon skulle ringa och avboka. De hade gått bra, det visade sig att hon jag skulle träffa va sjuk så jag skulle bara lämna mina papper i receptionen. Mötet va slut vid elva ungefär och då ringde jag Sara och kollade om hon va på G, hon tog city bussen ner till stationen och så drog vi runt på stan lite grann, glodde i olika affärer och lekte av oss på myspys. Träffade där min ex bästa vän och hennes mamma. Sara kunde inte tro att vi hade vart bästa vänner förr och de kan faktiskt inte jag heller tro längre. Men så är det!

Vi satt i 40 minuter vid Malta Johanna och götta oss i solen och sen drog vi oss emot bussen och vägen hem!


Spatserade den långa vägen hem och mötte en halvt ilsken mor hemma. Fråga mig inte varför men hon va rätt sur. Så jag lät henne vara och la mig ute i soffan och slängde på en film. Middagen idag va sket god. Kyckling filé i Karl-Johans svampsås och ris. De va fruktansvärt gött måste jag säga. Det blev lite över som mamma frös in till mig som jag kan ha när jag är själv hemma. Som T.ex. i helgen som kommer.

Jag tänkte att om jag dammsög så kanske mamma skulle bli på lite bättre humör så jag slängde på mig min mp3 spelare och dammsög hela huset och ja, jag tycker allt att hon blev lite gladare!

Efter de så packade jag min fotbollsväska och tänkte gå ner och kolla på F8 träningen som skulle ha varit idag. Var de några barn nere vid skolan? Nepp, inte en kotte så jag gick tillbaka till Strömsborg till Madde och Sandra som satt och kollade när P12 spelade match. Sen dök även Emelie och Sara upp och vi mobbade motståndar laget lite och när jag och Sara gått och bytt om fick de andra en tillsägelse ifrån domaren. Haha, humor måste jag säga. De roliga va att domaren inte va seriös alls och typ skrattade åt samma som oss!


Träningen va ganska så lugn tycker jag. Fyra varv som uppvärmning och sen körde vi olika övningar i cirkeln som vi brukar göra och där efter kvadraten en stund. Efter en stund plockade Bettan ur mig och värmde upp mig i målet i stället. Sen hade vi lite avslut och sen spelade vi lite grann. Vi va nog typ 14 stycken på träningen och de är ju inte fy skit faktiskt. De blir ju roligare när man är några fler så att säga. Folk ramlade lite här och var när de började bli lite fuktigt i gräset. Det såg riktigt kul ut när Therese och Gica typ ramlade samtidigt.


Efter träningen va de snabb dusch och sen gick jag hemåt i mörkret. Jag kom hem till nygjort äppelpaj och vaniljsås. De va fruktansvärt gött måste jag säga faktiskt. Va tvungen att reta Emelie med ett mms som hon brukar göra när hon äter något gott, hon kontrade med en bild på en Pizza.

Så nu har jag plockat ut kläder jag skall ha på mig i morgon när vi åker till Skövde på morgonen. Det blir inget så avancerat precis, jeans, linne och en tröja. Så simpelt som det typ kan bli.

Ska gå ner i morgon och hämta mitt legg hos Anders också innan vi åker, de ligger i hans bil efter förra gången vi körde. Eftersom jag har haft tankar på att gå på systemet i morgon, men vi får se lite. Bra att ha med det i fall jag skulle gå in på systemet.

Efter Skövde blir de lite kalas. Det är ju så att Wilma fyller 4 år i morgon. Så de blir att ge bort lite paket och säkert något att käka.

One tree hill kommer även ut i morgon, så det skall jag försöka med att hitta kolla läget på. Kommer ju bli mega spännande har jag sett på alla promos och sneek peeks! Me like alot!

Min rubrik talar för sig själv. Saknar allt vi hade <3

Hanna
2008-09-29 @ 22:44:36
URL: http://crazygirlhanna.blogg.se/

Hejsan, titta gärna in på min blogg!

ha det bra

En Älskarinnas Bekännelse
2008-09-29 @ 22:45:06
URL: http://secondlady.blogg.se/

En del dagar är sådär; det händer en massa runtomkring men trots det är det detsamma inuti. Saknad.

Anonym
2008-09-29 @ 22:46:40

Vill du tjäna ihop till presentkort på kicks? :) bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 (kopiera länken exakt för att få mer poäng). Det är busenkelt, kram! : )

sara
2008-09-29 @ 22:51:59
URL: http://saraahenriksson.blogg.se/

gud så trevligt hörru, imorgon äre shopping för fulla muggar! :D <3

JESSICA
2008-09-30 @ 07:51:54
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Ja det har hon verkligen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0