Vi gräver guld i USA

Tjenare!

Soft dag har de varit, har vart en aning för varmt ute så jag har pendlat ut och in ungefär hela dagen och druckit hur många liter vatten som helst, så jag har ränt en hel del på toa också då pga allt vatten.
Tog en tur till affären och köpte en glass med Sara och sen hem och packa väskan till match!

Matchen emot Mariestad gick ju hela vägen!! 2-0 och de kan inte kännas mer bra än va de gjorde då domaren blåste av matchen! Sofie och Emelie gjorde mål och jag fick hålla nollan! Mycket anfall emot mig hade jag inte men några farliga chanser hade dom, en ribbträff och på hörna sköt dom på Sannas rygg så den studsade ut, tack gode gud!
Gött att de gick så bra och de ska bli spännande att se på filmen som Bettan filmade under matchen på onsdags träningen. Vi kommer nog lära oss en del ifrån den i alla fall!
Bra kämpat idag brudar! Nu fortsätter vi kämpa!

Efter matchen åkte jag in till stan och köpte mig lite mat och tankade och sen åkte jag hem igen.
Så de blir väl snart att lägga sig kanske.

I morgon är det måndag och ny vecka! Vad ska man göra?
Gå ner till skolan och lämna ett papper och sen på kvällen är det träning. Det är vad som är planerat just nu i alla fall och sen får man se vad dagen har att erbjuda. Kommer väl njuta utav solen i alla fall och längta tills helgen då vi ska åka iväg och paddla kanot igen! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0