If you dont know me by now

God kväll!


Jag kan inte sova på nätterna längre. När klockan va halv två i natt så hade jag inte somnat, jag hade knappt lagt mig. Så lägger jag mig och vänder och vrider, kollar lite teve, lägger mig, vänder och vrider, läser osv så fortsätter de och jag vill inte sova bort dagarna så jag ställer klockan men har börjat stänga av den så idag vaknade jag av Sara och sen av den värsta rösten i världshistorian. En idiot som står precis utanför mitt fönster och gapar på sina äckel hundar. Skjut faanskapet, och då pratar vi inte om hundarna!


Jag gick ner till dagis och plockade upp Wilma och Hanna och dom var mycket glada när jag kom och personalen tycker de är lika kul när man kommer och säger hej. Dom förknippar Faster Anna med en äldre kvinna och så kommer en ung tjej, de tycker dom är roligt.


Jag blev så feting lurad idag också. Jag satt och spelade Yaniv med en Israel och en engelsman, trodde jag. Det visade sig att den här Engelsmannen som jag pratade med var Emelie hela tiden, så jag gav ut min mail och msn osv och trodde benhårt på att det var Edward, 25 år ifrån England. Jag kan förstå att Emelie skrattade bakom sin skärm!

Jag hade ju mina misstankar om namnet för så hette Emelie på lunarstorm en gång i tiden men jag tänkte att äsch, de kan inte va hon.

Hon är bra rolig den tösen. Så nu vet hon hur desperat jag kan vara som ger ut min msn och mail till främlingar från andra länder ;)


Gött väder har de varit idag och de va gött att kolla på träningen på kvällen. När jag kom ner till klubbhuset så ringde Sara och sa att Emelie behövde ha en sak och då fick jag gå hem igen men jag fick snålskjuts utav Emma C på moppen och tåget kom självklart och ställde sig för att invänta ett annat tåg. Så jag gjorde en fuling och sprang över men sen kom det andra tåget så då fick jag vänta på andra sidan. Lokföraren tog fram pekfingret i fönstret och sa ajjabajja till mig. Jag skratta så jag dog!

Dom va inte så jätte många idag på träningen tyckte jag men de funkade ändå och dom sprang som små judar där allihop. Tycker att träningarna har blivit en aning mer seriösa faktiskt sen vi haft våra möten. Kul tycker jag, de visar sig på matcherna sen!


I morgon ska jag till sjukhuset och ta mina prover på förmiddagen och sen får man se vad som händer. Antaligen ingenting speciellt.
Är de fint väder så är de solen som gäller känner jag.
Så min bleka kropp kan få lite färg!

annie
2009-05-26 @ 13:14:44
URL: http://chiudore.blogg.se/

respekt för järnvägen anna johansson!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0