We are all on drugs

Hej Hej!

Fullspäckad helg och lite tid vid datorn! prima skinka!

Fredagen höll jag på å putsa fönstren här hemma och dom blev bra tycker jag allt. På kvällen åkte jag till Stefan. Vi tjöta skit, spelade wii och kollade på två filmer samtidigt som vi käkade godis och tjötade!
Mycket trevlig stund och sent blev det också, kom hem klockan fyra!

I lördags började min dag med att åka till stan och gå på Second hand med Emelie och de blev en fika där med hennes farmor också. Hängde på henne hem en sväng och tjöta lite och sen drog jag mig hemåt.
Där hemma blev de bus med Hanna och inslagning av present till Liza.
Sen åkte vi in till stan och käkade pizza och sen var de fest hos Liza heeeela kvällen lång!

Jag, Amelie och Klara drog till Terrassen vid elva och tog en stämpel men vi gick aldrig tillbaka dit. De va vi, fjortisarna och de gamla så de va inte så kul och folktomt var det också! Så vi återvände till Liza en stund men vi blev så trötta så jag och Amelie drog till valentino och käkade pizza och sen kom Lotta och hämtade oss och Sara.

Gick upp vid elva idag och har ingenting gjort. Kollat på Robinson och sådär, en slapp dag kan man säga!
Kollat på Ensam hemma lite nu här ikväll och fick faktiskt lite julkänsla så jag ska nog börja med mina julklappar i veckan! Ska bli lite kuligt!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0