För alltid

Har spenderat hela dagen tillsammans med Emelie!
Vi och Marita for i väg till Skövde i morse för ett besök på KSS. Emelie hade tid 10.40, hon fick komma in till läkaren 11.40 i stället. Läkaren va en timme sen med allt, lagom seg väntan men Emelie roade sig med en rullstol ;)
Positiva besked blev de ifrån läkaren, ingen operation utan hon ska bara till en sjukgymnast och träna upp knät och sen är de pang på fotbollen igen! De va ju finemang! :)

Sen drog vi till Maxi-huset och shoppade lite och käkade lite mat.
Emelie shoppade ju då mest som vanligt, två par skor, halsduk, mössa, klänning osv. Hon fick mycket prylar för pengarna! Jag shoppade ett par skor, ett par festskor typ och så köpte jag en födelsedagspresent till Wilma!

Efter Skövde åkte vi ut till Kinnarp och spanade där men fann ingenting.
Sen åkte jag och Emelie in till stan och gick på stan. Vi tog en fika på lilla blå och sällskapade med Chris och Linda, mycket trevliga människor de där!
Sen strosade vi lite i affärer och vi hamnade såklart på myspys som vanligt bland alla leksaker! Väsnas ska de göras! ;)

Efter de så blev de lägenheten och dags för att storstädning. Vi dammade, dammsög, skurade och Emelie låg på alla fyra inne på toa och gjorde fint!
En snabbis till pa:s och ÖB blev det också.
Vid halv åtta bestämde vi att vi var klara så vi beställde en pizza som vi delade på och sen kollade vi på Idol. Det var vi värda kände vi efter vårt hårda slit!
Emelie och Christopher körde hem mig sen på kvällen vid halv tio :)

Vid tio ringde Sara och vi pratade en timme!
Lite besviken blev jag ju att Klara inte gick vidare i idol, hon sjöng as bra och rysningar i kroppen blev det! Men Erika kom ju vidare i alla fall! Yeeey!
Sjöng en vaggvisa för Sara (hon ville jag skulle skriva detta) och sen somnade hon gott!

I morgon får man se vad som händer på dagen. Resurs kan ju ringa, eller så skiter dom i det!
Annars så fyller Wilma 5 år <3 Så på eftermiddagen blir det kalas och därefter är det träning igen!

LÄNGTAR TILLS PÅ LÖRDAG! ååååhh, de ska bli så jäkla kul att spendera dagen med laget!
Femkamp och sen fest på kvällen, de kommer bli så underbart skoj och jag är sååå taggad och sugen så de finns inte! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0