Sjumilakliv

Hej hej!

Ett snabbt inlägg hinner jag nog med innan jag ska åka och plocka upp Mia och Sara :)

Har varit i stan med mamma idag och köpt presenter till folk :)
I morgon är det ju kalas X2 som gäller! Anders, min käre bror fyller 30 år, gubbe alltså ;) Kul å säga det till han för han gillar inte att bli påminnd ;) Sen direkt efter så vidare till Elinas kalas, så de blir en dag med full rulle :)

I alla fall, när vi var på stan så träffade jag på Emelie och Christopher som kom hem ifrån en vecka i Grekland i morse! :) Sååå tokigt kul att se dom och Emelie visade bilder och de såg så gött ut, syntes verkligen hur kul dom hade haft! Nej då jag är inte avundsjuk ;) haha..
Skönt i alla fall att dom är hemma, har saknat dom <3



På söndag ska jag fara och rösta och är glad att skiten snart är slut så man kan få höra något annat än detta val! Sen är de match x2, först damlaget emot Hjo och sen snabbt i väg på F11s sista match för säsongen emot skultorp! Heja VSK :D <3

Hamen, men nu ska jag väl dra mig och hämta upp flickorna och sen så åker vi till Gonza på lite tjejkväll och vi sover över där tills i morgon :) Hoppas på en bra och trevlig kväll i alla fall, de brukar blir rättså bra!

Ha en bra fredag gott folk!

Annie
2010-09-24 @ 17:56:58
URL: http://amtc.blogg.se/

det var inte körtelfeber :D men tack töftis <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0