Filmtips!



Sanctum
är en amerikans drama/Thriller/äventyr ifrån 2010 med dvd släpp sommaren 2011

Handling: Ett dykarteam ger sig av till en avlägsen del av regnskogen i Papua Nya Guinea för att utforska de otillgängliga undervattensgrottorna. När de befinner sig hundratals meter under marknivå bryter en tropisk storm ut och vägen upp ur grottorna blockeras. Vattennivån stiger hastigt och dykarna tvingas allt längre in i grottsystemet. I jakten på en annan väg ut växer desperationen och nervpressen gör att dykarna snart visar sitt sanna jag.

Kan även säga att den var verklighetsbaserad och sådana filmer älskar jag!

Filmen var mycket spännande och några gånger även tårdrypande, så jag tror denna filmen skulle kunna passa de flesta!
Miljön i filmen är riktigt fin och scenerna under vattenytan är otroliga! Jag skulle lätt vilja se denna filmen i 3D!

Den får 5/5 tofflor :D



Malin
2011-04-25 @ 22:32:42
URL: http://porquequieres.blogg.se/

Hej, nice blogg;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0