we are broken

Då var det måndag igen, veckorna susar bara förbi tycker jag :)
11 dar till Emelie får sin lägenhet! :) Måste ju kännas heelt awsome tycker jag :D
23 dar till Danmark :D Kommer nog bli kanon kul!
och ja, nu vågar jag nog nästan säga att våren är här!? :) Solen värmer tokgött när den lyser fasten det blåser en del men som vädergubbarna har lovat så verkar de bli 11-14 grader varmt i veckan och jag utropar ett HELL YEAH!

Snön kommer vara ett minne blott, I can feel it! :D

Idag jobbade man på förmiddagen som vanligt, en skön arbetsdag! :) Sen vart man lite social med Emelie och så drog vi till Ulle och drack en kopp kaffe, trevligt! :)
Nu ikväll blev jag nerbjuden till Amelie på kaffe och de sa jag inte nej till, även det trevligt :) Träffas ju tyvärr inte så ofta längre!

Åh en typisk grej! Kollade i nya Ellos katalogen och de stod 40% rabatt på 2 valfria plagg, YEY tänkte jag och läste det lite finskrivna texten, så det visade sig att det jag kollade på va det då fasiken inte någon rabatt på! CRAP! men jag kommer behöva ett par vårskor så jag funderar faktiskt ändå på att beställa dessa :)



Tyckte dom va lite min stil och såg jäkla sköna ut, eller vad säger ni!? :)

I morgon är de tisdag och ännu lite arbete hägrar på förmiddagen och på kvällen sen är de träning och efter den ska jag, Mia, Kajsa och Malin käka donken :P haha.. vi tyckte det lät passande ;) Vet inte riktigt hur vi kom in på det men ja, så blir det i alla fall och jag har hört att iaf Mia har sett fram emot detta i en vecka nu :P

Nu blir de lite musik och sen big brother, därefter min sköna säng och in i drömmarnas värld!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0