Fast car

Idag har jag haft en toppendag :)
 
Jobbet flöt på ganska så bra och de va ju skönt det!
Åkte hem efter jobbet, plockade lite och tog en macka och lite kaffe innan telefonen ringde. De va Emelie som undrade om jag ville komma på besök och titta på de nya flickebarnet. Utan tvekan så sa jag ju självklart, menar har ju liksom väntat i över 9 månader på att hon ska ploppa ut och få se!
Så drog dit på eftermiddagen, massa mys och prat blev det och blev även bjuden på mat! Lax och ris, supergott! :) Va en jättemysig eftermiddag!
 
Vid fem var jag tvungen att lämna dom och bege mig till strömsborg och brudarna i F12 som skulle ha träning!
Nästan alla tjejer kom igen, bara en som va borta så det va toppen kul! Vi fick ju även ett snabbbesök av Emelie, Per och bebis :) Så tog ett mysigt kort på alla tjejerna och minifamiljen :) Bjuds dock inte på några bilder på bloggen denna gång!
Träningen gick toppenbra och brudarna gav 100 procent i alla övningar så de va kul, Många goa leenden denna träning, de gör en tränare glad! :)
 
Efter träningen som va sjukt lyckad åkte jag upp till mamma som ville tjöta lite grann. Så vi drack kaffe och pratade och de slutade med att vi satt och kollade på Robinson ihop, najs avslutning!
 
Sara fyller år idag med så stort grattis! :)
 
I morgon vankas det jobb och sen ska jag hämta Wilma och Hanna i skolan och spendera lite tid med dom tills Lars vaknat, Så är det fint väder funderar jag på att köpa lite fika och kanske gå till lekplatsen en stund :) Kan va mysigt! På kvällen är det träning i alla fall, ska bli skönt och roligt!
 
Ska väl titta klart på OTH och sen snutta kudden!
Tjing alles! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0