Glory days

Nu va det ett tag sedan man bloggade men det har inte hänt så värst mycket! Jobbat som vanligt och små pysslat med både det ena och andra efteråt! :) I tisdags firade jag och ett gäng tjejer Emelie lite i förväg :) en rolig och skön kväll med kubb, god mat och trevligt sällskap :)

På måndag drar fotbollen igång igen :) F12 gör sin första träning och Damlaget har träningsvecka! As najs att komma igång igen :) Nu sitter jag och Fiona i soffan och tittar på "jag vet vad du gjorde förra sommaren" efter att ha småplockat här hemma, så dagen har varit lugn!

I morgon blir det också lugnt, tänkte nog ta mig en promenad om solen tillåter, sen får man se vad som händer, ladda batterierna inför kommande jobb och födelsdagsvecka!

Hoppas ni alla har de toppen där ute!

Tjingeling!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0