Summer Paradise

Goderafton!
 
Igår var dagen fullspäckad från början till slut :)
Åkte iväg till jobbet och sen vidare direkt till Skillingaryd där jag åkte och hämtade Fiona och sedan körde jag Andreas till Jönköping och därefter heeela vägen hem, åkte ju lite vilse här och var med men vad gör det liksom ;) Spänning i tillvaron :)
Så när man kom hem blev de att slänga på fotbollsskorna och bege sig till några tappra F12 brudar.
 
När allt va slut kom jag hem, käkade och sen satt jag i soffan resten utav kvällen, käkade lite glass och tjöta med Kim typ.
 
Idag va dagen lite lugnare, åkte till jobbet som vanligt och blir firad lite i efterskott med Budapest bakelse och kaffe, gott! :) fick en chokladask också.
 
Idag förstod man att de skulle bli något speciellt! Skickade sms till Emelie men inget svar, skickade då till Ulle och de visade sig att även hon inte fått något svar, då förstod vi.... Emelie var på BB :)
Så imorse 08:08 tittade en liten tös ut och såg världen för första gången!
Fick ett mms utav Per och ja, mycket söt bebis! Stort grattis till Emelie och Per!! blir väl i dagarna att kolla på någon liten present ;)
 
Sen hade damlaget träning och idag sög de i benen under målvaktsträningen, men de va najs! :) När jag kom hem så tog jag tag i att dammsuga lite grann och poff sa de så stod Frida där som varit hos sin mamma hela veckan, då blev man ju glader :) Så nu i kväll har vi käkat pizza allihopa :)
 
I morgon blir de jobb, sen ska jag ta med Wilma och Hanna till stan en sväng i ett ärende åt mamma, sen ska jag köra Wilma på kalas under kvällen :)
Skönt att det är fredag i morgon!
 
Helgen blir nog kanon, kusin kommer på lördag en sväng och sen åker vi gemensamt till Saras födelsedagsfest :) Blir dock lugnt för mig för på söndagen är de match :) Men va lite social och ha lite trevligt ska bli najs, extra najs att kusinen kommer! <3
 
Nä nu ska jag nog knyta ihop säcken och greja de sista innan jag slänger mig i säng :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0