The girl in the mirror

Snoriga hej!
Har legat hemma ifrån jobbet nu i två dagar och de är drygt, väldigt drygt! :/ Snorig, hostig och feber som går upp och ner konstant.. suck..
 
Ska väl försöka summera vad som hänt de senaste.
 
I fredags var jag tillsammans med Emilia och hade myskväll med lite film och chips medans Suzz och Morgan var på traktorrace och drängarna, kom hem ganska så sent och då la jag mig i sängen och somnade bums.
På lördagen vaknade jag ganska tidigt och åkte till Axvalla marknad en sväng, inhandlade lite bröd och en grej till Iphonen som är bra att ha när man tränar.
När jag kom hem så käkade jag och Frida lite grann och därefter åkte jag och tankade och sedan vidare till Skövde för att hälsa på Emelie, Per och Maya.  Vi satt och fikade lite och pratade om ditt och datt, lilla Maya låg snällt och sov. Jag va väl där någon timme och sen så blev de dags för hemfärd.
Söndagen började lugnt, hände inget speciellt alls. På eftermiddagen gick jag emot klubbhuset för att möta upp laget och bussen som skulle ta oss gemensamt till Karlsborg för att spela match emot BK Trix.
Matchen gick vägen, vinst med 0-15 till slut. Kom hem dock vid 22 och då var man inte så pigg, tog någon macka, satte mig i soffan en stund men sen så slocknade jag.
 
Måndagen började som vanligt med jobb och därefter på eftermiddagen hade F12 match i Kinnarp emot Nossebro. Den matchen blev sen för motståndarlaget inte dök upp i tid, men som tur va som blev den ju av till slut. En match som slutade i vinst med 4-0 till tjejerna, dom fick slita denna gången, de va kul! :)
Sen åkte jag och packade lite kläder för att spendera natten hemma hos min bror och passa hans barn medans han åkte iväg för att jobba. Kollade lite på tv, plockade lite och sen somnade jag till slut på soffan. Vaknade dock med feber känsla och en aningen snorig, åt gemensam frukost allihop när Lars kom hem och sen kollade jag och tjejerna på lite tecknat innan de va dags att åka till skolan. För min del blev de att åka hem och inget jobb.
Låg i sängen fram till ett ungefär och då åkte jag och hämtade Wilma och Hanna i skolan, åkte och handlade lite med dom och sen åkte vi upp och spenderade tid hos mamma och pappa.
 
Idag blev de inget jobb heller, legat mestadels i sängen, kollat på the walking dead och inte orkat göra något! Jobbar inte på reseten utav veckan och har lejt bort mina F12 brudar till Ulle nu ikväll! Spännande vecka!
Får se vad som händer resten utav veckan, blir väl lugna gatan I guess, hoppas på tillfrisknande!
 
Hoppas ni har det bra där ute, rock on!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0