Folsom Prison Blues

Börjar med att säga grattis pappa på födelsedagen! :)
Även grattis till alla de som tog studenten igår, hoppas ni hade en grymdag som ni tog tillvara på! :)

allt är som vanligt måste jag säga. Jobb och fotboll är det som stått eller ja står på schemat typ jämt! Så det finns alltid att göra. Även fått skatteåterbäringen och ja, kunde knappt va mer behövligt! HAPPY!

Har äntligen fått tummen ur att skicka iväg ett CV. Så nu håller jag tummarna att efter vecka 26 kanske har chans att få ett nytt jobb. Ja, jag har fortfarande jobb som personlig assistent men nu är de nog dags för mig att prova på något nytt! Finns alltid för och nackdelar så att säga!

Nu längtar jag bara att det ska bli vecka 26, eller ja midsommar först och sen så! Snart dags för Kalles i Kungshamn, som jag sett fram emot detta! YEY!
Kungshamn = SOMMAR!

hmm, ja nu ska jag väl lägga mig i sängen och kolla på en film eller något sånt!

Hoppas ni alla har de bra därute!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0