Kom nära

Skönt att slippa att ställa klockan, idag hade jag fasen inga måsten.
Idag behövde jag inte kliva ur sängen om jag inte ville. De va skönt!

Nu låg jag ju inte i sängen hela dagen ändå men jag hade kunnat. Låg väl till tio ungefär, sen sa magen ifrån att den ville ha frukost.
Har varit själv hela dagen och det har varit väldigt befriande. Har spelat högmusik! Haft Barbados-maraton idag, det ända jag lyssnat på är barbados, vet inte varför men bara skönt å lyssna på dom. Magnus har ju en röst av guld.

Åkte på eftermiddagen till falköping och kollade på damlagets träningsmatch. Fick sällskap av Johanna och Malin och flera där till. Jag och Johanna flummade lite och va väl allmänt dryga, kuligt.
Tyvärr räckte det inte hela vägen för laget men de kämpade på.
Ska nog försöka vara med och träna lite på tisdag, göra det jag kan i alla fall! Snart dags att åka på träningsläger, ska bli skönt. Längtar en aning faktiskt.

Nu ska jag slänga mig i fotöljen och kolla på BB-live!

I morgon blir de jobb och F12 träning, som vanligt!

tjiiing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0