Eye of the tiger

Gårdagen bestod utav arbete på förmiddagen och sen åkte jag upp till mamma och firade morsdag lite tidigare då dom inte är hemma på själva dagen. Så det blev lite fika, bus med Wilma och Hanna och massa småtjöt.
Kom hem och då dammsög jag lite grann och sen åkte jag emot Skövde och inhandlade födelsedagspresent och lite andra nyttigheter till vårt kylskåp! :)

Idag har jag spenderat några timmar på Dotorpsplan och hejat på Wilma och hennes klass (Tigrarna) i årets upplaga av Klassbollen! :) varit en varm och solig dag!
Resten utav eftermiddagen och kvällen blir lugn, blir nog Eurovision ikväll och heja fram Loreen.
I morgon har vi ett födelsedagsbarn i huset som blir 24 och sen på eftermiddagen blir det match emot BK Trix! Kom och heja på oss, 16.00 på strömsborg! WIIE! :)
Härlig helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0