Americano

tjohej!
 
De va ju ett tag sen dehär.. hmm... har häääänt massa ^^
 
Är just nu i flytttagen och NEJ, det är inte för att jag inte trivs, att vi inte kommer överrens eller något sånt utan det är för att kunna hjälpa min bror med hans barn då han nu lever ensam med sina barn och han jobbar natt. Så i hans stora hus förr var det två lägenheter. Så de kommer bli lite liknande det, jag kommer ha min lilla etta bestående av, egen ingång, hall, toa, dusch, kök och vardagsrum/sovrum.
Så lagom till denna veckan har man blivit sjuk. Feber och förkyld, men har försökt göra så gott man kan ändå!
 
Idag har de flesta prylar förflyttats och i morgon skall möblerna förflyttas också. Känns konstigt men på något sätt kul. Men kommer sakna mina kombosar borta på Villagatan :) tur att man bor ett stenkast bort.
 
På lördag är de sista matchen, hoppas man blir frisk tills dess! Sen på kvällen blir det lite avslutning med laget och våra fans :) Ska bli kul :) på söndagen sen blir det lite kalas, då fyller Wilma år :)
 
nää nu ska jag nog snutta kudden... hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0