Glorious

Igår blev det en härlig eftermiddag och kväll! :)
Först hade F14 sin sommaravslutning med en föräldramatch. Alltid lika roligt att kolla när dom spelar emot varandra. Anders Carlsson sa en rolig kommentar när Mats ramlade mitt på planen; Oj, de gav utslag på Richterskalan! haha! Så spontant men så genomtänkt på samma gång :)
Jag kunde tyvärr inte vara med så länge under denna mysiga stund för jag hade match men precis innan så fick jag och Ulle varsin jättefin ljuslykta utav brudarna! Tusen tack alla tjejer med föräldrar som var med, ni är toppen! <3
 
 
Sen vandrade jag bort emot min samling vid klubbhuset. Dags för derby emot Floby IF!
Sist vi mötte dom så gick de för egen del inte alls.. mår dåligt bara utav tanken på den matchen....
men igår kände jag att jag fick lite utav en revansch. Fixade några frilägen, va mer på tå och va med mer i matchen. Det kändes sjukt mycket bättre i alla fall! Så gårdagen kändes riktigt bra! Underbart väder, underbara F14 med föräldrar, underbara supporters och ett underbart lag! Vinsten va vi värda tycker jag, vi behövde ha en vinst och gött att få den på hemmaplanen!
 
 
 
Idag är jag lite seg i benen men så ska de vara :) Har slutat jobbet och ska nog ut i solen en stund!
Ikväll blir det tipspromenad på Ålleberg med laget :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0