Roar

Då va helgens alla bravader till ända!
 
I fredags jobbade jag över lite grann och sen hemma blev de ganska så lugnt!
På kvällen så var jag chaufför åt Morgan som skulle bowla med jobbet, så jag och Suzz hade lite filmkvälll men skräck och snask innan det var dags att åka och hämta han igen.
 
Lördagen blev det tidig uppgång då F14 hade KM i Stenstorp med samling där 8.00. För tjejerna räckte det inte hela vägen till final men de gjorde en mycket bra cup ändå. Lagen som spelade final, spelade vi oavgjort emot. Cupen va väldigt jämn bland alla lag så de va riktigt kul när man inte kunde förutse någon som vinnare. Vi var 4 sekunder ifrån final och det kändes riktigt surt faktiskt men det är så det är i fotboll och definitivt inomhus, allt kan hända!
Hemma sen hände det inte mycket. På kvällen läste jag ut en bok och sen slappade jag framför en film innan jag somnade.
 
Idag fick jag snällt ställa klockan igen. Mamma ville ha lite hjälp med saker och sedan ha skjuts ner till julmarknaden med en låda och några kassar med saker hon skulle sälja. Sen åkte jag hem och böt om och därefter gick jag till Frida och Kim för att gemensamt gå ner till Julmarknaden. Väl där träffar man på blandat med folk ifrån byn som man växlar några ord med. Jag blev till sist stående med Johanna som stod och sålde på marknaden. Brrr vad kallt det var, men det var de värt.
När julmarknaden var slut blev de att sätta sig i bilen och åka till Kinnarp och deras ungdomsavslutning. Barnen bjöd på femkamp och sedan blev det fika och prisutdelning.
 
Kvällen bjöd på ungdomssektionsmöte i klubbhuset. Vi kom fram med en hel del bra grejer måste jag säga, väldigt effektiva! Så nu ska de inte va några fler möten de här året i alla fall, skönt!
 
I morgon vankas det ny vecka med nya äventyr! På tisdag blir det lagavslutning med F14 bestående utav Paintball och käk på O'learys. Blir nog toppen! Torsdagmorgon ska jag på återbesök hos Arbetsterapin med mitt finger (som jag fortfarande har sjukt ont i). Sen får man se mer vad veckan erbjuder, något bra dyker säkert upp!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0