Let it be

Har lite damp på mig själv.. Eller damp är inget bra ord att använda.. Irriterad och trött på sig själv är nog ett bättre sätt att formulera sig på.
 
Jag antar att jag inte är den enda här i världen som har svårt att uttrycka mig men ibland känns de så. 
Vissa kan utrycka sig genom musik, konst och poesi och vissa andra bara genom det talande språket. Det sistnämnda är jag nog sämst på! Hur svårt kan de va egentligen att bara säga de man behöver ha sagt? 
För mig är det sjukt svårt för jag ska ALLTID tänka först, vinkla på sjutton olika sätt och när man kommit fram till något så måste jag självklart tänka hur det ska läggas fram på bästa sätt. Så brukar oftast bli så att man väljer att inget säga.
 
Har blivit bättre på de men inte tillräckligt.. Men man får väl se det positiva i det.. Lite bättre är bättre än inte alls! 
Sen är de nog lite så med att de gånger man kläckt ur sig något så har de inte riktigt blivit så bra som tänkt. Fast det blir inte alltid som man tänkt sig och så är ju livet och livet bör man nog ta med en nypa salt.. NÄ jag är inte alls rörig! Haha, fattar ni att man blir trött på sig själv? :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0