Take back the night

Fick för en liten stund sen ett mail ifrån Fuji att man kunde framkalla 50 kort gratis.. LÄTT att jag ska! Så sitter nu och laddar över 50 stycken utav alla denna hundratal kort jag har på datorn just nu.
Så kan jag äntligen få upp lite kort på väggen! Lite kort i album är alltid mysigt att titta på också.
 
 
 
 
Idag var det uppstigning tidigt, så tidigt så jag tror knappt tuppen var vaken! Skämt åsido, klockan ringde 05.30! Då var det bara upp och klä på sig, värma upp bilen snabbt och sedan åka ut emot Axtorp där jag skulle plocka upp Johanna för idag skulle hon åka till Italien med jobbet. Så hämtade upp henne och de två minsta barnen, körde dom till dagis och sedan åkte vi emot Skara där hon skulle bli upphämtad av bussen.
 
Efter det så åkte jag tillbaka till byn för att få framdukad frukost hos Suzz, lyxigt ska det vara! Efter att vi intagit frukost så åkte vi in till Falköping och mötte upp Virran för att gemensamt spana på årets höstmarknad. En fika på nya konditoriet hann vi med också innan Virran lämnade oss och vi tog ett extra strög över marknaden. Blev lite sockar och en fotlänk för min del (stolt som avstod att köpa godis!)
 
Tillbaka i byn så blev det lite kaffe och prat hos Frida och därefter var det dags för ännu en tur i bilen. Körde in Emilia in till marknaden.
Väl hemma sen så lagade jag till lite käk. Gick sedan och lämnade lite Newbody till Lotta där jag även hjälpte henne med att spana in lite kameror.
 
Så nu är jag hemma och gör ingenting!
I morgon tänkte jag att jag ska ställa klockan på typ sju och hoppas på att solen skiner och att det är lite morgondisigt ute.. Då ska jag ut och ta med en gammal vän... (hoppas jag) Sen blir det lite lunch med Malin och sen tar jag mig en tur till Tidaholm och hälsar på fina bror Anders och svåger Markus!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0