Everything has changed

Då har man varit ledig en vecka och är nu inne på min andra vecka.
Vet inte riktigt vad jag åstadkommit första veckan men.. har ett ganska så rent hem?
 
Idag har jag väl varit ganska så produktiv ändå.
Började dagen med en shoppingtur i Falköping där jag inhandlade födelsedagspresenter till Wilma som idag blir 9 år! Fasters lilla tös börjar bli stor.. känns nästan lite som igår de va jag fick hålla henne i armarna för första gången men icke.
 
 
Passade på att fylla på kylskåpet när man ändå va i stan.
När jag kom hem tiggde jag till mig en kopp kaffe hos Lars innan det var dags att fixa lite käk. När käket va färdigt och uppätet så har jag suttit i telefon, planerat och skickat lite mail som har med fotbollen att göra, fick ganska så mycket gjort faktiskt. Inväntar bara svar på mina mail, hoppas de svarar fort så man har lite mer koll på läget.
 
Sen var det dags för lite kalas för Wilma. Så lite bus med barnen, paketöppning och fika bjöds det på! Så skulle egentligen behövt komma ut på en promenad men jag får nog ta den i morgon istället.
Avslutade min kväll med lite bollande inför föräldramötet i morgon för F14 vilket jag tror kommer bli kanon! Har en skön känsla som jag hoppas består läääänge!
 
Tro de eller ej! idag fick jag ett ryck att jag fasen skulle ta lite kort.. MEN... istället för huvudet bestämt tackade nej så sa batteriet i kameran det. Så det sket sig idag med fast under andra former.
Är kanske menat att jag inte ska? haha
Fick snällt sätta batteriet på laddning och invänta nästa ryck! (när det nu kommer)
 
I morgon får jag väl föröka mig på den där promenaden och invänta kvällens F14 träning och föräldramöte.. Får se vad dagen erbjuder mig!
Förresten... bokade biljetter till Dansgalan i Jönköping nästa år till mig och Johanna, ska bli jäkla sköj! Dock ett bra tag kvar tills dess men den som väntar på något gott...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0