Har du kanske väntat på mig

Nu när löven börjar gulna och faller sakta men säkert ner på backen så kanske man ska recensera hur man upplevt sommaren 2013.

Min sommar har varit fantastisk!
Upplevt nya saker, sett nya platser, träffat nya människor och skaffat mig vänner för livet. Denna sommar kommer att ligga varmt om hjärtat de dagar då livet känns dystert och kanske meningslöst. Då kan jag verkligen tänka tillbaka till sommaren 2013 och minnas alla skratt, soliga och varma dagar tillsammans med underbara människor.

Månaderna juni och juli kan jag med bestämd ton säga att de var bäst denna sommar, då det mesta hände.
Frågan är om det kanske till och med var de två bästa månaderna jag någonsin haft?

Tror att jag kan beskriva sommaren med ett ord:
LYCKA!

Den där känslan att vakna upp och bara känna att livet är bra.
Efter att ha haft en ganska så tung vår i både kropp och själ så har känslan vänt till något positivt och det finns ett ljus i den där långa och mörka tunneln.

Sommaren har även fått mig att tro ännu mer på ödet. Att allt har en mening. Att man träffar vissa människor i ett skede i livet där det behövs. De behöver inte alltid stanna, men de gjorde sin uppgift för just denna stund. De som stannar kvar har en längre uppgift att fylla i ens liv.
Att man som ensam människa faktiskt kan påverka någon annans framtid, liv och sinnesstämning.
Ganska häftigt när man tänker på att allt man gör och säger, faktiskt kanske har en mer betydande del för någon annan.

Tack solen, värmen och alla ni underbara människor som förgyllt och fortfarande förgyller livet för mig!
Tack sommaren 2013! ♥ ♥ ♥ ♥
Maria
2013-09-09 @ 07:42:49

Finaste Anna!
Du är en pärla!

KRAM <3

Svar: Tack goa Maria!! :)KRAM <3
Anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0