Vissla med mig

Saknad.
Saknad kan vara så mycket.
Man kan sakna en person, en känsla, materiella ting.. Ja till och med sakna en kroppsdel. Har man otur så saknar man kanske allt på en och samma gång?

Jag saknar lite utav varje.
Jag saknar vissa personer, vissa som jag vet att jag faktiskt kommer att träffa inom en snar framtid men som man ändå önskar vore här precis just nu och i och med de saknar man känslan då man har, när man är i närheten av just denna person. Två saknader i samma. Men känslan i nuet då man är tillsammans är oslagbar!

Jag saknar känslan jag hade förr när jag höll i min kamera. Glädjen, inspirationen, lekfullheten.. Att fånga de mest knäppaste, finaste och vackraste ögonblicken i ett ända klick..
Nu håller jag inte i den alls.. tittar på den ibland men slår bort tanken lika fort som den dyker upp.
Jag kanske skulle... nej, varför då? Du kan inte, du vet inte vad du sysslar med.
Rösten i huvudet har ett stort övertag i de lägen så den får ligga kvar i sin väska och samla damm.

Men de kommer en dag då saknaden försvinner..
Den dagen kanske är runt hörnet bara..
Vi får vänta och se!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0