All of me

idag har de inte varit någon vidare dag som man liksom känner wohoo över.
Det har inte hänt något speciellt utan de har bara varit upp och ned. Lite som en tickande bomb och det är ju tur det exploderar när man är ensam.
Ena stunden har allt känts kanon och sen har de gjort en helomvändning och allt känts totalt världskass. Det har verkligen inte hänt något så fattar inget, hormonell? Vette sjutton i alla fall. Hoppas att morgondagen känns bättre.
 
Det har varit marknad idag, strosade en liten stund. Köpte ingenting, kände mig snål. Suktade väl vid godiset men nepp, ingenting där heller. Försöker få bukt på sötsuget.
Ingen motivation till gymmet idag.. så jag sket i det. Får bli bättring på det med..
 
Nu ikväll har jag och F14 varit på domarutbildning. Fick 5-manna och 7-manna regler förklarade och brudarna verkade väldigt intresserade av att bli domare. Så det är ju positivt för bägge klubbarna och smålagen. Nu är det bara vi som ska ha domare, svårare!
F14 sprider rätt mycket glädje till mig, dom är toppen allihopa!
 
 
En sak jag har tänkt en del på är att ibland när man kommer till insikt med saker, fast man inte vågar.. Då är de skönt att andra vågar! Tanken på det, gör mig lycklig! <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0