Jag går dit du går

Klockor ring för mig
och alla änglar sjung för mig
När kvällen blivit natt 
tänker jag på dig
Staden sover tungt
och alla stjärnor lyser klart
de tror nog allt är lugnt
det är morgon snart
 
Ringer ur den svarta sorg
ring på gator och på torg
Ring klockor som är någon annanstans än här
och snön som faller grymt
över alla spår vi gjort
Täcker allt igen
Så att inget syns
och du, det snöar så fort
 
Men jag ska slåss för dig
Jag vet allting om dig
jag lägger min arm
just där den håller dig
 
Ring för nya dar
ring för alla skuggorna
men det blir nya år
gör vi nya spår
 

Ellen Delin
2014-12-26 @ 00:13:17
URL: http://ellendelin.blogg.se/

fint!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0