Ingenting är större

Dagen har gått långsamt idag, men ändå har man liksom försökt att fördriva tiden men nej då, klockan har nog bestämt att den ska va långsam idag!
 
Bestämde mig för att inte åka in till Falköping idag så jag tog mig en promenad i stället här på hemmaplan . Ingen jättelång sådan men mest för att komma ut.
Såg att min bror var hos mina föräldrar så jag spatserade upp dit precis lagom till kaffet. Ibland skall man ha lite timing! Så satt där uppe och tjötade en liten stund och sen fortsatte jag min vandring hem.
 
idag fick jag ett positivt samtal, sånt gillar jag! Självklart va samtalet i sig intressant och positivt men de kom en kommentar i samtalet som satte lite spår i mig såhär efteråt. Personen i andra änden sa:
- Jag säger som ........ , du är verkligen en ängel!
 
Det kanske inte va så jätte avancerat i sig men de värmde i mig och gjorde mig glad. 
Va nog något jag faktiskt behövde höra, muntra upp en lite!
Tack så mycket! <3
 
ska väl nu fixa något att äta och sen blir de väl datorn i knät för att titta på melodifestivalen!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0