Love trigger

Det blev ingen roadtrip idag när jag jobbade.
Min brukare var inte riktigt på hugget för det, men de kommer nog ett bättre tillfälle när hon känner sig bättre så vi kan ta en sväng. Så dagen blev som en vanlig dag med handling, städ, matlagning och dylikt, men dagen flöt på rättså bra ändå! Kan nog vara att vetskapen om att det är fredag i morgon.
 
Efter jobbet åkte jag och tränade en sväng.
Ett tips till andra människor: Glöm inte att hälla ut vattnet ifrån eran vattenflaska innan ni lägger tillbaka den i väskan, kläder kan bli väldigt blöta om man inte stängt flaskan ordentligt! Kan va så att de hade hänt mig idag.. hade visst lite vatten kvar i min flaska och hade väl dränkt mina kläder lite grann..
När jag hade tränat klart och duschat for jag och handlade lite, hämtade posten. Väl på hemmaplan så började jag laga till lite käk, det vankades Chili con carne. Har varit sugen på det länge nu och idag fick jag tummen ur att fixa det, blev sååå gott och de blev typ till en hel armé så får nog ta och frysa in lite grann.
 
Solen sken en stund på eftermiddagen så jag böt snabbt till lite varmare kläder och tog mig en liten promenad med lurarna i öronen och solsken i blick. Härligt! Solen gör mycket de lilla den är framme!
Våååårkänslor!
 
 
 
Så i morgon är de då som sagt fredag och denna jobbvecka går till enda. Skönt!
Jag gillar helg. Inte för att jag har några planer inför helgen men de kanske dyker upp något man kan fylla ut den med.
På söndag eftermiddag är det overallprovning så kanske får ta mig en sväng och prova ut en ny overall, kanske. har inte bestämt mig riktigt än hur jag ska göra. Kan ju gå dit och titta i alla fall. Träffa folk om inte annat!
 
  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0