Bonfire heart

Bitarna börjar sakta men säkert komma på plats.
Det känns väldigt skönt och befriande!
 
Gårdagens kväll var jag chaufför åt Suzz och Morgan som skulle på partaj i Grolana. Av alla ställen så ja, Grolanda!? Så ska jag vara ärlig så har jag aldrig varit i Grolanda heller, bara vet att det finns och att de har ett herrlag i fotboll. Såklart så åkte vi ju lite vilse, men de kom fram under kvällenslopp att värdparet hade gett fel adress så vi var inte den enda bilen som flängde runt i skogen bland älgar och annat.
Som tur var så kom vi ju fram till rätt slutdestination och faktiskt i tid ändå trots sightseeingen i skogen. Så jag droppade av dem så fint där och sedan åkte jag (en väg jag faktiskt kan) till Johanna för att spendera en stund med henne och hennes barn + tre ungar till.
 
Så vi tjötade lite skit, käkade kvällsmat och medans alla barn kollade på film så satt vi vid datorn och grejade i ordning med Johannas Officepaket och så. Tiden flög förbi och "bonusbarnen" blev hämtade och de andra busarna somnade. Så vi slog oss ner i soffan framför tv:n och ja, johanna snarkade och jag småslumrade också tills då jag fick sms av Suzz att nu var de dags att komma och hämta dom. Ut i kylan!!! Fy fasen vad kallt de var att komma ut! Gillar inte vinter!
 
Men nu hittade jag ju lätt som en plätt till den däringa bygdegården i Grolanda (om någon annan vill ha skjuts dit!?). Tog en stund där då vi skulle ha med värdparet i bilen och köra dom till Floby. Men jag hann att prata lite med Markus som hade varit där med sin mamma och uppträtt under kvällen.
Hem till mig kom jag nog runt 03.00 ungefär så jag kröp ner under täcke och filt och somnade gott!
 
Idag har jag inte gjort så jättemånga knop än sålänge.
Stora frågan just nu är: Blir de möte ikväll eller inte? Vi ska ha årets första ungdomssektionsmöte i fotbollen och de verkar va ett gäng som är borta så det filas nog på ett annat tillfälle. Svar kommer väl senare antar jag.  
 
Om jag skulle ta tag i den där garderoben i badrummet?
Annki
2014-01-26 @ 17:29:04

Det tycker jag absolut att du ska göra !! Känns så gött när man har gjort det. Funderar på om ja ska göra det samma . Kram på dig Anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0