Breathe easy

Som jag skrev i förgående inlägg så var det ju helt underbart att krypa ner i den nybäddade och rena sängen. Somnade som en liten gris och sällskap av kissen fick man ju med.
Konstigt att denna lilla katt kan ta så stor plats i en stor säng.. De går i alla fall inte att missa att hon ligger i sängen om man säger så!
 
Vaknade tidigt i morse, tror klockan va runt fem och kunde bara inte somna om. Inte helt hundra på vad klockan va när jag väl somnade om men jag hörde min bror i alla fall som åkte till jobbet och det gör han vid sex tiden. Så var nog vaken en timma i alla fall.
När det blir att man vaknar så, så blir man ju så sjukt trött sen när man vaknar nästa gång och då är de ju liksom dags att kliva ur sängen! Har ju ingen lust att sova bort min ledighet i alla fall även om man kanske inte åstadkommer så värst mycket på dagen ändå.
 
När jag hade klivit upp så käkade jag lite frukost som vanligt och därefter så åkte jag upp till mamma som var själv hemma och tyckte att kaffe var passande. Så vi satt vid köksbordet och pratade lite och drack kaffe. Strax därpå ringde telefonen så jag blev sittande i luren en stund, men lika trevligt som vanligt!
Så då stod mamma i tvättstugan och strök dukar, inte en duk utan MASSA dukar! Fyyyyy vad tråkigt!!!! Så stod man där och försökte va lite sällskaplig men så tröttnade jag. Så jag åkte och hämtade mammas och pappas post och sen var de hem och tända i pannan och sätta igång ugnen för lite käk. Medans ugnen skulle bli varm så gick jag ut och skottade lite snö. Den fina vallen som plogbilen lägger vid uppfarten som man alltid får satsa för att komma över, den gjorde jag mindre och sen skottade jag en liten väg åt min bror till deras trapp.
 
Blev en kopp kaffe hos Suzz nu ikväll och sen har de inte hänt så värst mycket mer än så faktiskt.
 
I morgon är de fredag, veckan har gått fort! Så blir nog att fara in till Falköping och handla till lite fredagsmys och på lördag.. då börjar årets höjdpunkt! MELODIFESTIVALEN!
Nörd som man är när de gäller Mello så måste man ju titta, de går liksom inte att missa. Sen får man se vad helgen erbjuder för äventyr!
 
I föregående inlägg så fick man en kommentar ifrån en anonym person.. NU vet jag vem det är! mohaha! Efter att ha varit lite detektiv och frågat ut några misstänkta så visade det sig att de inte var så utan någon helt annan som råkat glömma fylla i sitt namn!
VILKEN SPÄNNING!  
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0